#PAGE_PARAMS# #ADS_HEAD_SCRIPTS#
Přihlásit se Přihlásit se přes Facebook

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se

Vytvořit nový účet uLékaře.cz

Připojte se do komunity uLékaře.cz a získejte přístup k historii všech svých dotazů a odpovědí.
Již máte účet? Přihlaste se zde

Máte Facebook? Ušetřete si čas a jednoduše se přihlaste skrz něj.

Přihlásit se přes Facebook
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Chcete se přihlásit? Přihlaste se zde
Nemáte účet? Registrujte se

Názory

karel.dolezal 14.7.2017

Vyhnout se obloukem! Moje zkušenost: Prvně jsem 5 týdnů čekal na audienci. Když jsem se dostavil v termínu, následovalo dalších bezmála 40 minut čekání v nepříjemné čekárně ošklivé nemocniční budovy, kde si pořádně není kam sednout. Po nepříliš zevrubné prohlídce, při které se ani jednou neobtěžovala mě předem informovat, co plánuje dělat, paní doktorka usoudila, že mi musí operovat retní uzdičku a vytrhnout jednu osmičku, v čemž se poněkud rozešla s předchozími doporučeními dvou jiných lékařů, kteří doporučovali neprodleně provést kyretáž pravé horní čelisti a o odstraňování osmiček hovořili jako o zákroku, který bych si měl někdy v budoucnu určitě naplánovat. První návštěvu jsme zakončili s tím, že se za dalších 6 týdnů dostavím na provedení zákroku. (Čili jsem těch 5 týdnů od prvního objednání čekal na vyšetření v rozsahu 10 minut, v rámci nějž si paní doktorka pouze potvrdila informace od mé stomatoložky - a s bonusem čtyřicetiminutového stepování v čekárně.) Týden před zákrokem jsme se s manželkou rozhodli odjet na dovolenou do Izraele a naplánovali odlet pět dní po zákroku. Jelikož jsem se chtěl vyhnout případným komplikacím, volal jsem do ordinace, abych se zeptal, jaké potenciální potíže hrozí, případně svoji návštěvu včas zrušil. Celkem odměřená (úmyslně se vyhýbám označení „afektovaná“ či „arogantní“, abych nebyl nespravedlivý) sestra mi sdělila, že se mám dostavit, rušit to nebudeme, paní doktorka rozhodne. Polknul jsem větu „O svém zdraví si, milá slečno, rozhoduji sám.“, poděkoval, rozloučil se a zavěsil. Na provedení zákroku jsem se dostavil pár minut před smluveným termínem. 25 minut čekání navíc mne už nijak nešokovalo, počítal jsem, že to může být i horší. Paní doktorka Sieglová měla v ordinaci druhou paní doktorku na školení. Aniž bych byl dotázán, zda nemám něco proti, začala jí na mně cosi demonstrovat. Dokončit se jí to nepodařilo, jelikož jsem to jednoznačně odmítl (kdyby se zeptala předem, zda nevadí, neřekl bych ani "popel", od toho má krá..., pardon, paní doktorka, hu... pardon, ústa). Korunu své druhé performanci nasadila paní doktorka tím, že navrhla zopakování minulé vstupní prohlídky neuvědomivši si, že už ji jednou provedla (asi nějaký šotek v přípravě). V tu chvíli jsem jí oznámil, že si budu hledat jiného parodontologa, a měl se k odchodu, v průběhu nějž na mě poštěkávala nějaké drzosti VELMI nepříjemná sestra s výrazným východním (ukrajinským?) přízvukem (nemám vůbec nic proti Ukrajincům, jen se obávám, že s ohledem na značný rozdíl v životní úrovni se s nimi asi neshodnu v názoru na kvalitu života, potažmo rozsah práv pacienta a povinností lékaře). Dlužno podotknout, že paní doktorka alespoň při této nanejvýš trapné scéně udržela úroveň a poprvé za celou dobu se zachovala jako profesionál. Shrnuto a podtrženo: nemám konkrétní zkušenost s kvalitou péče paní doktorky Sieglové, protože jsme se k ní ani nedostali, takže ji nehodnotím, nicméně všechno kolem hodnotím školskou známkou 5 (a dvakrát podtrženou).

#ADS_BOTTOM_SCRIPTS##MICRODATA#