Je mi 20 let od 15 let jsem...

dobrý den, je mi 20 let od 15 let jsem menstruovala relativně pravidelně (mezi 29-32 dnem). 2 roky jsem užívala triquilair . Menses byl pravidelný, ale pak se začaly objevovat krvavé výtoky běhěm cyklu. Lékař mi změnil antikoncepci na Lindynette. Zpočátku bylo vše v pořádku, ale pak se znovu začaly objevovat krvavé výtoky. Vždy jsem dostala injekci a bylo mi doporučeno užívat ascorutin. Kvůli fibroadenomu prsu jsem po roku uživání Lindynette musela antikoncepci zcela vysadit. Od posledního prášku a následné menstruace uběhlo 60 dní. Dostala jsem injekci aglut. a 5 dní po její aplikaci se objevil slabý výtok. Lékař mi řekl,že mám začít znovu užívat antikoncepci, že si na ni tělo zvyklo. chtěla jsem se zeptat jestli nemám signály neplodnosti. jsem vysoká 168 cm a vážím 52 kg. Je nějaká spojitost třeba s mojí váhou? asi od 16 do 19 let jsem byla vegetariánka.

Odpověď odborníka:

existuje tzv post pill amenorhoe- tzn . že po doužívání antikoncepce může být určité zpoždění,k obnově pravidelného menstruačního cyklu se užívají ale jiné prepráty než antikoncepce- samozřejmě hormonální , ale to až po konzultaci s mammologem, který zhodnotí zda je užití těchto hormonů s ohledem na nález v prsou bezpečný, jako signál neplodnosti bych to zatím nehodnotil

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Fraxiparine Chcela by som sa spýtať keď som 10 dní brala Fraxiparine z dovodu...
  • Ekg Je mi 31 let a byla jsem u OL,kde mi bylo natočeno EKG. Jelikož se lékaři...
  • Bederní páteř Jsem po operaci od února letošního roku, dynamické neutraizace...
  • Tea tree oil Je to sice netypické, že se na Vás obrací muž, ale přesto doufám...
  • Vysoký tlak i tep nervového původu Je mi 32 let a v létě mi byl dvakrát...
  • Bolesti břicha Mám asi rok různé zdravotní potíže, které se neustále mění...
 
Naposledy čtené: