Je mi 25 let a už to budou tři...

Dobrý den, je mi 25 let a už to budou tři roky, co jsem vysadila antikoncepci a s přítelem se pokouším o miminko. Po vysazení antikoncepce musím STÁLE chodit na vyvolávání menstruace, už to budou také tři roky. Ztrácím už naději i smysl života. Co mám dělat?? Chci dítě!!!!!

Odpověď odborníka:

po dlouhodobém užívání HAK je někdy problém obnovit mentruační a ovulační cyklus,při nepravidelném cyklu je pravděpodobné , že k ovulaci nedochází nebo k ní dochází opožděně,bylo by vhodné vyšetřit Váš hormonální profil a provedení USG vyšetření ke stanovení ovulace či anovulace,dále vyšetření spermiogramu , po zhodnocení těchto základních vyšetření lze naplánovat ev další vyšetření -laparoskopie,ev. jinou vyšetřovací metodu ke stanovení průchodnosti vejcovodů, dále hysteroskopie, genetické ev imunologické vyš/, smysl života neztrácejte, jste mladá, každý problém má řešení, v každém případě bych podstoupila zákl. vyš. a domluvuila se na vyvolání ovulace s vaším gynekologem bud pomocí tablet nebo injekcí

 
 
 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: