Již přes rok neberu ha...

Dobrý den.Již přes rok neberu HA,menstruaci nedostávám pravidelně a když už to dostanu tak to mám 14 dní a mezi cykly mám většinou hnědý nebo lehce červený výtok.HA jsem brala 7 let. Pokoušíme se o miminko.Můžete mi podrobněji popsat možnosti léčby mého problému?Děkuji

Odpověď odborníka:

pokud po vysazení HAK nemenstruujete, předpokládám, že ani nedochází k dozrávání vajíčka , což může být samozřejmě příčinou sterility.1.bude třeba obnovit menstruační cyklus, poté ovulační cyklus ev .vyvolat ovulaci pomocí hormonálních tablet ev injekčí formou je třeba vyšetřit váš hormonální profil a ultrazvukové vyšetření

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Ucpaný nos může upozornit na další zdravotní problém
Ischemická choroba dolních končetin nemusí končit amputací
Články: Ischemická choroba dolních končetin nemusí končit amputací
Ischemickou chorobu dolních...
Sono karotid
Články: Sono karotid
Sono karotid, Doppler nebo...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Co je to hydrokéla?
Články: Co je to hydrokéla?
Hydrokéla je označení pro...
Co mi to teče z nosu? Neptej se a vyplachuj!
Články: Co mi to teče z nosu? Neptej se a vyplachuj!
Výtok z nosu může mít různý...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: