Jsem 8 dni po prvnim ivf a beru...

dobry den,jsem 8 dni po prvnim IVF a beru utrogestan (2-1-2).Mam jiz par dni natekla prsa,intenzivni pichani v pravem podbrisku a 37.1 teplotu.Prosim o radu,zda se muze jednat o vedlejsi priznak utrogestanu,prichazejici menstruaci nebo tehotenstvi? dekuji moc za odpoved

Odpověď odborníka:

jsou tom zřejmě ještě doznívající příznaky po stimulaci, hormony samozřejmě mohou způsobit řadu příznaků, vyčkejte výsledku těhotenského testu obě možnosti jsou možné- st. před menstruací i počínajícá graviditu

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x