Loni v únoru jsem byla na...

Dobrý den,loni v únoru jsem byla na kyretáži kvůli zamlk.těhotenství,od té doby jsem neměla menstruaci a to ani po Agolutinu,Norethisteronu a antikoncepci,vždy jenom špinění.Od minulého měsíce užívám kapky,které obsahují výtažky fytoestrogenů.Menstruace se dostavila(po dlouhé době úplně normální).Může to mít nějakou spojitost s kapkama,že se to najednou upravilo?Snažíme se o miminko,ale bohužel podle ovul.testů ovulaci nemám,pan doktor mi doporučil laparoskopii na průchodnost vejcovodů,je tento postup nutný,pokud by byla menstruace pravidelná a nestačilo by vyzkoušet Clostilbegyt?Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

estrogeny způsobí nárust sliznice děložní, nejprve je třeba ale obnovit váš menstruační cyklus, poté ovulační cyklus, průchodnost vejcovodů lze samozřejmě podstoupit, ale momentálně to asi není hlavní příčina sterility, Clostilbegyt bych doporučil až po obnově menstr cyklu

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: