Mám otazku dobrala som...

mám otazku dobrala som antikoncepciu tri regoll od 1. aprila a stale nemám menštruáciu,od kamaratky som sa dozvedela že po dobrati antikoncepcii nemusim dostat 4 mesiace menstruciu čo je na tom pravdy? mala by som zajst gynekologovi ? za odpoved dakujem vopred

Odpověď odborníka:

ano existuje tzv post pill amenorhoe- tzn . že po doužívání antikoncepce může být určité zpoždění, určitě ale kontaktujte svého gynekologa

 
 
 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Zbavte se modřiny snadno a rychle
Články: Zbavte se modřiny snadno a rychle
K modřině lze přijít dnes a...
Zánět žil
Články: Zánět žil
Co bychom měli vědět o...
Nebojte se ošetření kořenových kanálků, může vám zachránit zub
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Svědění není jen prázdninová záležitost
Články: Svědění není jen prázdninová záležitost
Znáte ten pocit, když vás...
Cukrovka může zapříčinit oční komplikace
Články: Cukrovka může zapříčinit oční komplikace
Pokud trpíte cukrovkou...
První známky rakoviny? Kašel, bolest i únava
Články: První známky rakoviny? Kašel, bolest i únava
Signály toho, že s tělem...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: