Neberu už 11 měsíců antikoncepci...

Dobrý den.Neberu už 11 měsíců antikoncepci a stále mam velmi nepravidelnou menstruaci,dostanu to třeba po dvou až třech měsících a když už to mám ta 14 dní ale slabě.Chtěla bych otěhotnět.Jaká následuje léčba mého problému?děkuji

Odpověď odborníka:

pokud po vysazení HAK nemenstruujete, předpokládám, že ani nedochází k dozrávání vajíčka , což může být samozřejmě příčinou sterility.1.bude třeba obnovit menstruační cyklus, poté ovulační cyklus ev .vyvolat ovulaci pomocí hormonálních tablet ev injekčí formou je třeba vyšetřit váš hormonální profil a ultrazvukové vyšetření

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Kašel kvůli pálení žáhy? Ano, je to možné!
Články: Kašel kvůli pálení žáhy? Ano, je to možné!
Refluxní choroba jícnu se...
Můj blízký bere drogy: co mám dělat?
Články: Můj blízký bere drogy: co mám dělat?
Drogy jsou již několik let...
Porucha jater se projeví i na rukou
Články: Porucha jater se projeví i na rukou
Jaterními chorobami, ať už...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x