Nerozumím tomu proč se tohle...

Dobrý den.Nerozumím tomu proč se tohle děje zrovna mě,když jsem čistotná a pečuju o sebe jak nejlépe umím.Přesto v létě jsem prodělala 2x za sebou infekci v pochvě,které se projevovali svěděním a tvarohovitým až nažloutlým výtokem,moje gynekoložka mi dala čípky po kterým mi nemoc pokaždé odezněla.Jakmile se nemoc ale objevila v létě již po třetí,rozhodla jsem se si ji vyléčit sama Lactacidem,příznaky úplně odezněly,ale začala sem mít křeče v podbřišku,nevěnovala jsem tomu pozornost.Po půl roce jsem navštívila svoji gynekoložku,které jsem se svěřila s křečemi,udělala mi tedy stěry a objevila mi plno bakterií na které mi dala antibiotika a 10 čípků a řekla mi ať se vyhnu pohlavnímu styku.Já jsem ho měla po 7 čípku a poslední tři ani nedobrala,ale antibiotika ano.Mám pocit, že jsem měla z části Chlamydii,která mi přešla v chronické stádium kdy napadá vnitřní pohlavní orgány(dělohu, vaječníky),(a způsobuje křeče co jsem měla)a žena pak nemůže otěhotnět.Můj dotaz tedy je, jestli budu moci otěhotnět,jestli budu moci mít miminko.Jsem mladá a záleží mi na tom mít miminko.Děkuji Vám moc za odpověď.

Odpověď odborníka:

chlamydiová infekce se léčí alspon 14 dní antibiotiky a po lčbě by měl následovat kontrolní stěr-kultivace, chlamydiová infekce může způsobit pánevní zánět, je důležité zda se opravdu jednalo o chlam infekci.záleží do jaké míry postihne tento zánět vejcovody, k vyšetření průchodnosti vejcovodů existuje několik metod ale asi by se k tomu přistoupilo až po určité době neuspěšné snahy o těhotenství

 
 
 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: