Od 17 let jsem brala...

Dobrý den, od 17 let jsem brala antikoncepci(logest, diane 35), po 7 letech jsem se rohodla, že ji přestanu brat uplne. poté se me menstruace zacala opozdovat, nejprve po 40 dnech,dalsi mesic po 50,60,70 dnech. po zhruba 7. mesicich jsem navšívila gynekologa, dostavala jsem 3 x injekci na vyvolani, po odberu krve me byla zjistena nizka hladina hormonu, netvoreni žluteho tělíska. Gynekolog mě doporučil, že pokud nechcu hned dalsi mesic otehotnet,aby me nastimuloval vajecniky, tak by se vratil k antikoncepci,aby se me cyklus opet obnovil. Proto bych se chtěla zeptat, zda je nejaka jina moznost pravidelne mensruace,neco prirodniho puvodu a jestli bych se treba nemela poradit jeste s jiným gynekologem. Pokoušet se otehotnet bychom chteli tak za rok.Dekuji za radu

Odpověď odborníka:

antikoncepce obnoví sice menstruační krvácení , ale není to řešení, váš menstruační cyklus by měl být obnoven pomocí jiných estrogenů a gestagenů, pokud chcete za rok otěhotnět, při užívání antikoncepce se tento problém obnoví znovu resp. po jejím vysazení

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: