Paní doktorko, poslední asi tři...

Dobrý den paní doktorko, poslední asi tři měsíce vždy před měsíčky, asi 2 až 3 dny před začátkem, mám tmavě hnědý výtok až špinění. První den měsíčků mě pak hodně bolí podbřišek a občas až tak, že je mi na zvracení. Mohla byste mi, prosím, poradit, čím by to mohlo být a jestli je možné to případně nějak léčit. Předem děkuji za vaši odpověď.

Odpověď odborníka:

je možné použít hormonální tablety nebo i hormonální antikoncepci které zmírní bolesti při menzes a cyklus upraví

 
 
 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Bolesti hlavy: poznejte jejich příčinu, (nejen) kvůli léčbě
Orgasmus u ženy
Články: Orgasmus u ženy
Příčin, které způsobují, že...
Mravenčení končetin – pouze nepříjemný příznak?
Články: Mravenčení končetin – pouze nepříjemný příznak?
Brnění je nepříjemný pocit...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Pásový opar
Články: Pásový opar
Pásový opar, herpes zoster...
Chcete kvalitnější erekci? Skoncujte s tabákem
Články: Chcete kvalitnější erekci? Skoncujte s tabákem
Pokud hledáte důvod, proč...
Ošetřit řeznou ránu by měl umět každý: praktický návod
Články: Ošetřit řeznou ránu by měl umět každý: praktický návod
Zažila to většina z nás...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: