Po vysazení ha ,kterou jsem...

Dobrý den, po vysazení HA ,kterou jsem brala 11let se nedostavila menstruace již 4 měsíce , na konzultaci a vyšetření u lékařky jsem byla .Bylo mi zděleno ,že nefungují ovaria a sliznice je nízka jinak jsem zdravá .Nedostala jsem žádnou injekci ani léky .Ráda bych otěhotněla .Je možná nějaká léčba .Předem děkuji za odpověd.

Odpověď odborníka:

po vysazení HAK se občas stává, že obnova prav. menstručního cyklu trvá déle. Pravděpodobně bude nutné 1. obnovit váš pravidelný menstruční cyklus pomocí užíváním kombinace estrogenů a následně gestagenů, poté bude třeba vyvolat ovulaci-pokud k ní nebude docházet spontánně pomocí dalších hormonů bud v tabletové neb injekční formě

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Trápí vás opary? Vlhké hojení si s nimi poradí
Články: Trápí vás opary? Vlhké hojení si s nimi poradí
Na počátku je nepříjemné...
Nedovolte aftům zahájit invazi
Články: Nedovolte aftům zahájit invazi
Možná je znáte. Malé...
O čem sní slepci...
Články: O čem sní slepci...
Přemýšleli jste někdy, jak...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Tlak na hrudi neznamená hned infarkt. Může jít „jen“ o rozhozené zažívání
Játra v ohrožení: jak poznat problém
Články: Játra v ohrožení: jak poznat problém
Játra jsou životně důležitý...
Zánět žil
Články: Zánět žil
Zánět žil, flebitida, se...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x