Po vysazení ha mem dost...

Dobrý den, po vysazení HA mem dost nepravidelnou MS, sice vždy přišla, ale cykly jsou od 35 do 60 dní ( je to půl roku a je mi 27), lékař radil po poševním utrazvuku, že mam ještě počkat, mělo by se to upravit, ale nepozoruju ani poševní hlen - ovulaci, mohou pomoci bylinky?A je šance,že se mi cyklus sám spraví,nerada bych do sebe dostávala další hormony. Antik. jsem brala 8 let,děkuji

Odpověď odborníka:

pokud po vysazení HAK nemenstruujete, předpokládám, že ani nedochází k dozrávání vajíčka , což může být samozřejmě příčinou sterility.1.bude třeba obnovit menstruační cyklus, poté ovulační cyklus ev .vyvolat ovulaci pomocí hormonálních tablet ev injekčí formou je třeba vyšetřit váš hormonální profil a provední ultrazvukového vyšetření nejsem odpůrcem alternativní léčby,ale pomocí bylinek to asi nepůjde

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: