Přítelem jsme se dohodli na...

Dobrý den, přítelem jsme se dohodli na miminku, tak jsem květnu vysadila HA. Poslední tabletka 24.května. Asi za dva dny začla menses. Trvala až do 30.května. Počítala jsem, kdy by se měla dostavit ovulace a ta vycházela různě z důvodu ne úplně pravidelné menses, ale průměr vycházel mezi 6.-13. dnem po skončení menses. Avšak 6. den po skončení se menses znovu dostavil a trvá už druhý den. Znamená to, že se ovulace posune? Jak můžu docílit nejlepšího termínu na otěhotnění? HA beru asi 5 let, je možné abych ihned po vysazení měla ovulaci? Děkuji i za případné doplňující info

Odpověď odborníka:

po vysazení HAK je možné že bude trvat několik cyklů než se upraví pravidelný a menstruační cyklus, ovulace se může posunout, ovulace může být i povysazení HAK

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x