Už přes rok se s manželem...

Dobrý den, už přes rok se s manželem neúspěšně snažíme o dítě. Čtvrt roku beru clostylbegyt a utrogestan. Tento měsíc se u mě dva dny po ovulaci objevilo slabé krvácení, které trvalo až do další menstruace. Můžete mi prosím vysvětlit pravděpodobnou příčinu tohoto krvácení??Děkuji

Odpověď odborníka:

mohlotombýt ovulační zakrvácení, nebo to mohlo být způsobeno hormonální dysbalancí, určitě to oznamte svému lékaři který léky předepsal

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Alkohol narušuje spánek nejen starších lidí
Články: Alkohol narušuje spánek nejen starších lidí
Souběžné používání alkoholu...
Mravenčení končetin – pouze nepříjemný příznak?
Články: Mravenčení končetin – pouze nepříjemný příznak?
Brnění je nepříjemný pocit...
Jak si poradit s ječným zrnem
Články: Jak si poradit s ječným zrnem
Ječné zrno je pupínek nebo...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Pozor na škrkavky!
Články: Pozor na škrkavky!
Škrkavka dětská, latinsky...
Zákal sklivce – neškodný problém, nebo choroba ohrožující zrak?
Rakovina hrozí téměř každému, která je nejhorší?
Články: Rakovina hrozí téměř každému, která je nejhorší?
Jenom v Evropě se každý rok...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: