Užívám clostilbegyt 2xdenně...

Dobrý den,užívám clostilbegyt 2xdenně (1tbl =50mg) od 5. do 9. dne a 14. den následuje injekce Pregnylu (2x5000). Po třech měsících byla jednoměsíční pauza. Poté jsem v léčbě pokračovala další měsíc.Teď bych měla začít užívat dále (resp.2 tabletky jsem již snědla).Menstruační i ovulační cyklus jsem měla vždy v pořádku.Já si ale myslím,což si myslí i paní doktorka,že u mě je neplodnost způsobena psychickou stránkou.Proto bych se chtěla zeptat, jestli by nebylo lepší, kdybych clostilbegyt a pregnyl už přestasla užívat.Ale nevím zda by to nemělo třeba nějaké následky.A taky nevím,jak je to s tvorbou vajíček,když takovou dobu byl na to organismus zvyklý,zda se budou tvorit i nadále sama.Chtěla bych se zeptat jen na Váš názor,vím,že to musím konzultovat s lékařem.Děkuji Linda Malá

Odpověď odborníka:

k ovulaci pokud k ní docházelo i před touto léčbou nejspíš docházet bude bylo by určitě vhodné ale potvrdit ovulaci pomocí ulztrazvuku ev odběrem horm. hladin, psychika ovlivnuje vše ale je třeba vyšetřiti i spermiogram , průchodnost vejcovodů atd.

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: