V blízké době mi bude nasazena...

Dobrý den, v blízké době mi bude nasazena hormonální léčba (injekce) z důvodu uzrání většího počtu vajíček (jsem neplodná,nemám vejcovody),prý se podávají tzv.Gonadotropiny. Ráda bych znala možné vedlejší účinky při aplikaci? Hlavně mne zajímá zda nebudu mít váhový přírustek pokud budu dodržovat stejné návyky jako dosud? Děkuji Marie

Odpověď odborníka:

Vedlejších učinků může být celá řada- pravděpodobně jste informována z centra kde ke stimulaci dochází, ale většinou se stimulace obejde bez obtíží. Nejzávažnější a nejčastější komplikací je tzv hyperstimualční syndrom, kdy dojde k nepříměřené reakci vaječníků , ale i ten umí současná medicína vyřešit.Při stimulaci nedochází k výraznému váhovému nárustu a vaše zvyky měnit nemusíte

 
 
 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Srdeční infarkt u žen může vypadat úplně jinak než u mužů
Když se řekne srdeční infarkt
Články: Když se řekne srdeční infarkt
Srdeční infarkt je běžně...
Jak vyzrát na gynekologické záněty
Články: Jak vyzrát na gynekologické záněty
Infekce a záněty ženských...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Hemoroidy
Články: Hemoroidy
Hemoroidy, žilní městky...
Oční projevy alergie
Články: Oční projevy alergie
Zánět spojivek může mít...
Barva moči prozradí dietní chybu i závažné onemocnění
Články: Barva moči prozradí dietní chybu i závažné onemocnění
Na první pohled se výše...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: