14ti deni menstruace

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat. Tři měsíce jsem brala antikoncepci Diane 35. Pak jsem jí zhruba měsíc nebrala a po tom měsíci jsem ji opět nasadila. První pilulku jsem si vzala v první den menstruace a ta trva už 14. den v kuse. je to spíš takové špiněni, občas víc občas míň a v podbrišku mi občas projede taková bolest jako na menstruaci. chtěla jsem se zeptat co to znamená a jestli se mám objednat ke gynekologovi. Předem děkuji za odpoveď.

Odpověď odborníka:

dobrý den, pokud to je jen špinění, nechte doběhnout cyklus a pokud se to bude opakovat další měsíc, navštivte gynekologa,.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Nádory mozku
Články: Nádory mozku
Situace v léčbě nádorů...
Ječné zrno
Články: Ječné zrno
Ječné zrno, hordeolum, je...
Moderní antikoncepce a klady s ní spojené
Články: Moderní antikoncepce a klady s ní spojené
Přestože je hormonální...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: