A

Dobrý den. Užívám Pramino 28, zhruba 2 roky. Menstruaci jsem dostala znovu po dvanácti dnech v průběhu užívání antikoncepce (12 prášek). Mám jít raději ke gynekologovi nebo jde o nějakou banalitu? Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Jednorázová porucha se může objevit,vyčkejte a kdyby se opakovala navštivte gynekologa, byla by na místě i úvaha o změně preparátu příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Naučte se samovyšetření prsu
Články: Naučte se samovyšetření prsu
Samovyšetření prsu má...
Zlomenině krčku je lepší předcházet než ji pak léčit
Články: Zlomenině krčku je lepší předcházet než ji pak léčit
Zlomenina krčku stehenní...
Zánět slepého střeva
Články: Zánět slepého střeva
Tento nejčastější typ náhlé...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Močový měchýř
Články: Močový měchýř
Močový měchýř je dutý orgán...
Křečové žíly v těhotenství je třeba více sledovat
Články: Křečové žíly v těhotenství je třeba více sledovat
V těhotenství přispívá ke...
Kompresivní punčochy: Aby se vám dobře nosily
Články: Kompresivní punčochy: Aby se vám dobře nosily
Nejvíce se o nich mluví v...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: