Absence menstruace

Dobrý den, ráda bych Vás požádala o Váš názor. Od července 2007, kdy jsem vysadila antikoncepci (necelé 2 roky)užívám Duphaston(progesteron), aby se mi vůbec menstruace dostavila. Do března 2009 jsem měla na hodinu přesný cyklus 27dní. Minulý měsíc se však menstruace nedostavila, po 8 dnech po termínu jsem si udělala těhotenský test, byl neg.,proto jsem šla na gynekologii a dostala jsem injekci na vyvolání. Na dotaz vysvětlení mi lékař sdělil, to se to občas stává... Slabá menstruace přišla cca.4 dny po injekci. Tento měsíc ovšem menstruace opět nepřišla, dnes mám 4.den po očekávaném termínu. Test jsem si zatím nedělala. I minulý měsíc jsem měla snad všechny příznaky těhotenství, ale bohužel. Je mi 28 let a o početí se snažíme od 07/2007. Čím by tak náhlé vynechání menstruace mohlo být způsobeno? Ráda bych znala Váš názor. Předem děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, kromě těhotenství může být pozdější nástup menstruace nebo vynechání menstruace způsobena hormonálním výkyvem, který může přijít sám o sobě, nebo může souviset se stresem, únavou, akutním onemocněním, přílišným upínáním se na menstruaci a/nebo na početí dítěte, jinou hormonální poruchou (máte v pořádku činnost štítné žlázy?), poruchou příjmu potravy apod. Pokud se již přes rok neúspěšně snažíte o početí, je již čas vyhledat pomoc ordinace asistované reprodukce, kde Vás a partnera vyšetří, aby zjistili případné příčiny stavu, a podle výsledku pak případně pomohou s početím.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Nové téma | zodpovězené dotazy
gnhdh | Od: hbgbcb | 26.2.2011 16:20
ghnd
reagovat
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x