Absence menstruace

Dobrý den, brala jsem 2 platíčka HA Lunafem, protože jsem potřebovala oddálit menstruaci. 20.4. jsem vysadila z důvodu 7denní pauzy a zatím se dostavilo pouze hodně slaba asi jednodenní menstruace a špinění. jsem taky hodně ve stresu.........mám počkat, jestli se menstruace dostaví? Pilulky jsem brala poctivě. Nebo je nějaka pravděpodobnost.že jsem těhotná? děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, při antikoncepci v pauze můžete jen špinit, nic se neděje.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x