Acylpyrin v 15

Dobrý den, jen jsem se chtěl zeptat, zda by mi mohl jeden Acylpyrin něco udělat. Před nedávnem jsem měl horečky, a protože nám před pár týdny došel paralen, tak napadla mého otce nehezká věc. Rozdrtil prášek Acylpyrinu a dal mi ho do čaje. Takže se tedy ptám, mohlo mi to něco udělat? (Zvýšená šance Reyova Syndromu apod.) Předem děkuji.

Odpověď odborníka:

Jakékoli riziko je zcela minimální, Acylpyrin se dříve užíval u dětí běžně. Reyův syndrom je naštěstí extrémně vzácné onemocnění.

MUDr. Jan Vachek
MUDr. Jan Vachek

Specializace: Vnitřní lékařství
Pracoviště: Klinika nefrologie VFN a Klatovská nemocnice, a.s., interní oddělení

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Bolesti v podbříšku Chtěla bych se zeptat - již asi 14dní mě pobolívá v...
  • Zánět dutin Mám dotaz ohledně zánětu dutin. Od dětství trpím alergií - pyly...
  • Roupi - vermox Jsem dospělá , 60let. Po cca měsíci svědění jsem si objevila ve...
  • Bolest kostrče Už asi potřetí během tohoto roku mě bolí kostrč. V6dy když mě to...
  • Vred na konecniku Pred dvoma dnami sa mi objavil tvrdy, bolestivy vred/polyp...
  • Bílé pupínky Už přes 5 let mám přesně toto(fotka).Jde to nějk vyléčit?Nemůže se...
 
Naposledy čtené: