Afty v ústech

 Dobrý den. Před třemi dny mi byla diagnostikována angína, tím pádem i nasazena antibiotika Xorimax 500mg, beru je po 12 hodinách. Už den před tím mě bolely dásně, teď však mám pusu plnou aftů a mám dásně zarudlé a cítím v nich docela velký tlak (jednou z nich krvácelo). Nechci zbytečně plašit, ale nevím, jestli to není nějaká špatná reakce na antibiotika. Na takové nemoci netrpím, angínu jsem neměla ani nepamatuji, takže mě tahle skutečnost poměrně děsí. Co by to mohlo být? Děkuji

Odpověď odborníka:

Aleno, afty budou spíše souviset s infekcí dutiny ústní, resp. krku (zvlášťě pokud jste začala vnímat příznaky jako jsou boelstivé dásně apod.). Zkuste výplachy Corsodylem, při zhoršení určitě kontrolu u svého praktického lékaře. Hezký den.

MUDr. Nela Šrámková
MUDr. Nela Šrámková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Ordinace praktického lékaře, Praha 8

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x