Agolutin

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda po injekci agolutinu již bude docházet k ovulaci (10 let ýužívání HA - triquilar,minisiston). Zatím po píchnutí injekce MS 1.8. , dnes 37 den, test z 3.9. negativní. Mám zajít k lékaři pro další injekci? Výtok neustále, někdy hlenovitý, jindy hustý bílý. Chtěli bychom s manželem miminko, ale trápí mě představa, že budu muset čekat třeba rok. Může mi lékař zkontrolavat vaječníky UZ dříve než po ročním snažení? Děkuji

Odpověď odborníka:

dobrý den, lékař by Vám měl zkontrolovat vaječníky a dělohu UZ při kontrole neprav.cyklu.Agolutin je spíše pro vyvolání měsíčků.

MUDr. Zuzana Vejběrová
MUDr. Zuzana Vejběrová

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologie Gyn - Fem, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x