Akcentovaná difuzní atrofie mozku

Dobrý den, je mi 32 let, vystudoval jsem VŠ, asi 3 roky beru antidepresiva, poslední dobou jsem pociťoval větší únavu a zhoršení kognitivních funkcí, při magnetické rezonanci mozku mi lékař napsal diagnozu: " k věku akcentovaná difuzní atrofie mozku". Jak si to mám prosím vyložit? Mohou mé psychické problémy (depresivní nálady, únava, někdy pocit úzkosti) souviset s touto diagnozou? Jaké léky či přírodní preparáty bych měl k této diagnoze užívat? Děkuji za odpověď. S pozdravem Michal

Odpověď odborníka:

Zhoršení kognitivních funkcí, spíše subjektivní, může provázet depresivní symptomatiku. Posouzení je na psychiatrovi, či neurologovi. Jsou li testy na kogntiivní funkce v pořádku, není třeba se nálezem na MR zabývat. Zvláště pokud stav bude stacionární či lepší. Ale neurologické sledování je asi vhodné. Z přírodních preparátů bych doporučila přípravky s gingiem, nebo Acutil.

MUDr. Magdaléna Hlavačková
MUDr. Magdaléna Hlavačková

Specializace: Neurologie
Pracoviště: neurologická ambulance Uherský Brod

 
Líbí se vám odpověď?
+23 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: