Akné

  • Dotaz od: Bořilová Markéta
  • Publikováno: 24.7.2008
  • uLékaře.cz

Dobrý den, už od puberty do současnosti se mi stále tvoří na obličeji akné.Přesto, že o pleť pečuji, tak se tohot problému nemůžu zbavit.Akné bývá bolestivé, zánětlivé, mokvající a dlouho se hojí.Lékařka mi sice předepsala roztok k potírání Eryfluid, ale raději bych chtěla problému přímo předcházet, nejlépe úplně zbavit.Momentálně jsem kojící.Mám počkat s léčbou až po odstavení dítěte?Pomohla by mi např. hormonální antikoncepce nebo něco jiného?Navíc Eryfluid se dostává do mateřského mléka, můžu tím 10 měsíčnímu synovi uškodit?Děkuji.Bořilová.

Odpověď odborníka:

Eryfluid se prakticky nevstřebává, nemusíte se o dítě bát. Během kojení ještě můžete používat Skinoren, ostatní preparáty bych nedoporučovala. Hormonální antikoncepce má někdy dobrý efekt, musí se to ale vždy vyzkoušet - cca na 3 měsíce nasadit a dle výsledku pak ev. pokračovat dlouhodobě, nebo ATK změnit, ne všechny preparáty mají pozitivní efekt na pleť, každému vyhovuje něco jiného. Z krémů má preventivní a dlouhodobý účinek např. Differine či isotrexin, ale ty se při kojení nesmějí používat.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x