Akné

Dobrý den, již několik let mám problémy s akné, zkoušela jsem všemožné přípravky, ale nic nezabralo... Poté jsem 4 roky brala antikoncepci, po které jsem měla pleť naprosto v pořádku, ale nyní jsem ji vysadila a problémy jsou zpět. Známá (lékařka) mi přinesla Simepar. Dočetla jsem se o něm spostu informací, ale že by řešil tyto problémy? ... Je možné, že by mi pomohl? Nebo ho raději brát nemám jelikož jinými obtížemi netrpím? Děkuji

Odpověď odborníka:

Simepar je podpůrná léčba jaterních chorob, akné vám rozhodně nevyléčí. Navštivte kožního lékaře, v dnešní době existuje mnoho lokálních i celkových účinných léčiv pro terapii akné, takže bych se divila, kdyby nic nefungovalo. Příp. pošlete fotografii.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Záněty močových cest: komplikace vzniknou raz dva
Články: Záněty močových cest: komplikace vzniknou raz dva
Ať už jde o močový měchýř...
Trápí vás zácpa? Možná tělu chybí vitaminy
Články: Trápí vás zácpa? Možná tělu chybí vitaminy
Pokud máte potíže s tuhou...
Potíže se spánkem mají už i padesátníci
Články: Potíže se spánkem mají už i padesátníci
Je vám přes padesát a...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Příčiny závislostí pod drobnohledem
Články: Příčiny závislostí pod drobnohledem
Po několik desetiletí si...
Trápí vás potíže s močením? Příčinou může být rakovina prostaty!
Bechtěrevova nemoc
Články: Bechtěrevova nemoc
Bechtěrevova choroba neboli...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: