Akné

Dobrý den.Mám takový problém.Od svích 14let trpím aknéa je mi 17.Léčil jsem se antibiotiky a eclaranem5.Akné se vyléčilo ale teď se mi opět vrací a zarudla my i celá pleť když používám eclaran, takže mám strach abych tu pleť už neměl zarudlou pořád protože to si asi nedokážu představit.A stravuji se dobře.Když mi akné odezní tak mam pak normální barvu ale čím dýl to akné mám tím hůř se mě toho zbavuje.

Odpověď odborníka:

To podráždění pleti může být vyvoláno nesnášenlivostí daného přípravku nebo nevhodnou domácí péčí. K čištění používejte jen pleťovou vodu určenou pro citlivou pleť /bez alkoholu) 2xdenně. Zásadně se nemyjte vodou mýdlem, či speciálními mycími gely, nepoužívejte peeling ani pleťové masky. Kožní lékař vám může předepsat jiný léčebný přípravek, zkuste ho dávat nejprve na menší plochy obličeje a podle snášenlivosti ev. plochu zvětšujte. Ráno po vyčištětní můžete použít nějaký zklidňující hydratační krém ( např. bepanten z lékárny). Vyhýbejte se slunci.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: