Akné a jizvy

Dobrý den, mám který se týká mé kolegyně. Má problém s tím, že se jí dělá na obličeji hodně akné. Na obličeji vznikají až boule a zůstávají po nich jizvy, které musí maskovat kosmetikou. Zkoušela již více způsobů. Jediné co jí pomáhá tak je antikoncepce, kterou by ale užívat nechtěla. Můžete mi prosím poradit z čeho to může být a jak se to dá ještě jinak léčit? Předem Vám moc děkuji

Odpověď odborníka:

V tomto případě je jediná účinná metoda - celkové užívání retinoidů. Poraďte se se svým kožním lékařem.Nyní je ideální doba na zahájení terapie.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Parazitární nemoci střeva
Články: Parazitární nemoci střeva
Parazitární nemoci nepazří...
Neopíjejte své spermie!
Články: Neopíjejte své spermie!
Že se nemá pít alkohol...
Endokrinologické vyšetření
Články: Endokrinologické vyšetření
Endokrinologické vyšetření...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Naposledy čtené: