Akné po užívání kyseliny listové

Dobrý den, již 10 měs. se s manželem snažíme o miminko a 12 měsíců beru kyselinu listovou (Femibion 1, 1tbl denně). asi po 2. měsíci užívání se mi výrazně zhoršila pleť v obličeji a nyní mám opravdu ošklivé akné zanechávající jizvičky. Snažím se najít příčinu a napadlo mě, zda nebyly zaznamenány takové reakce právě na Kyselinu listovou?

Odpověď odborníka:

Nemyslím si, že by to bylo v důsledku užívání kyseliny listové, spíše se domnívám, že akné vzniklo v důsledku hormonální nerovnováhy, která může mít za následek i nemožnost otěhotnět. Podívejte se na www stránky "Léčitel Jonáš".

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
-1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x