Akné s křínky

Dobrý den, je mi 17 let a mám akné, jako skoro každý puberťák. Před začátkem braní antikoncepce jsem měla klasický průběh akné, tak jak bývá, po nasazení antikoncepce dienille, která měla mít účinek i na akné se pleť zlepšila, mám semtam černé tečky ale dělají se mi pupůnky které mají kořínky, pokud s nima nic neděláte a kořínků se nezbavíte tak se po pár týdnech na to samém místě znovu objeví. Chtěla bych se zeptat, zda je nějaký přípravek nebo jestli se dá nějak účinně tzv. kořínků zbavit.

Odpověď odborníka:

Především je třeba navštívit kožního lékaře, asi bych vám nedoporučovala volně dostupné přípravky na léčbu akné, s výjimkou šetrné pleťové vody bez alkoholu. Vščechna další volně prodejné produkty mohou dráždit a akne spíše zhoršit. Váš kožní lékař vám předepíše léčbu přesně na váš typ akné.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: