Akné v podpaží

Dobrý den, už dlouho přibližně druhým rokem mám akné v podpaží, nejprve jsem si myslela, že to samo zmizí, ale nezmizelo, tak jsem šla ke kožní doktorce a asi tak půl roku používám antibiotika ( Eryfluid). Vždy se mi to na chvíli zlepší, ale poté se akné zase hodně objeví. Myslím si, že od holení to nění, protože, se to objevuje nezávisle na tom, kdy se žiletkou oholím. Už si nevím rady, protože stále stejné antibiotika nezabírají. Děkuji. Jana

Odpověď odborníka:

Eryfluid dlouhodobě není ani příliš vhodný. Doporučuji celkovou léčbu antibiotiky či retinoidy.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
-5 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Nosní dutiny Chtěla bych se zeptat za svého přítele,byl na operaci s nosní...
  • Preejakulat Co si myslite o tak zvané kapičce touhy? Je 100% ze žena otěhotní...
  • Herpes genitalis Před půl rokem se mi poprvé projevil herpes genitalis a po...
  • Bulka na nártu Objevila se mi bulka na nártu. Asi dva roky zpět mě občas bolel...
  • Prohlídka Ahojky poradno, rad bych se vas zeptal s pritelkyni na par otazek...je...
  • Nadměrné množství preejakulátu Vadí mi nadměrné množství preejakulátu tzv...
 
Naposledy čtené: