Alergicka reakce?

Dobry den, Od stredy beru antibiotika Klacid 500, nebot mi byl nalezen zanet za mandlemi, z toho jsem nejspis mela otekly krk, mela jsem zvysene teploty, problemy s polykanim. Mela jsem priserne bolesti, tak jsem dva dny uzivala Panadol (cca 5 tablet za den). Nyni se citim celkem dobre. Otok jiz neni tak velky, ma teplota je jiz v norme, bolesti pri polykani jiz nemam. Avsak dnes rano jsem objevila vyrazku - cervene skrvrny - na lytkach. Nyni mi celkem nepatrne otekla noha, ale hodne me boli. Kdysi v minulosti jsem musela byt hospitalizovana prave v dobe uzivani antibiotik a nadmerneho mnozstvi Panadolu (za den jeden platek), nebot jsem mela po celem tele koprivku. Kdyby byl vsedny den, navstivila bych sveho lekare na ORL. Nevim tedy, zda s tim nemam jit pro jistotu na pohotovost. A nemela bych tedy vysadit antibiotika po alergicke reakci?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, určitě bych doporučovala navštívit pohotovost. Antibiotika vám nejspíše vysadí a neužívala bych ani Panadol.

MUDr. Marcela Vorlíčková
MUDr. Marcela Vorlíčková

Specializace: Alergologie a klinická imunologie
Pracoviště: Immunia spol. s.r.o – Centrum prevence a léčby alergií a poruch imunity

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x