Alergická vyrážka

Přítel se ráno probudil a po celém těle měl červené vystouplé pupínky. Navíc ho svědí ruce mezi prsty. Další noc spal teda na jiném povlečení, protože jsme mysleli, že by to mohla být třeba reakce na prací prášek, ale flíčky vůbec nezmizely. Před dvěma dny dobral antibiotika (kvůli hlenohnisu v krku a kašli) Nevím jestli to může mít souvislost. Chci se zeptat co s tím dělat a z čeho by to případně mohlo být? K doktorce se momentálně nedostane :( Děkuji

Odpověď odborníka:

Pravděpodobně se jedná o alergii na užitá antibiotika. Je možné, že stav ovlivnilo slunce, je si jistý, že při užívání antibiotik nebyl na sluníčku? Určitě si je třeba zapamatovat, které antibiotika to byly, aby je příště kvůli alergii nedostal. Pokud máte Zyrtec, tak ať ho přítel užije do odeznění potíží. Vyrážka nevymizí do druhého dne, ale určitě budou potíže okolo týdne. Též je potřeba vynechat vše alergizujícího - jídlo, kosmetiku.

MUDr. Zdeňka Janoušková
MUDr. Zdeňka Janoušková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Ordinace praktického lékaře, Velká Bíteš

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: