Alergie?

Dobry den, jiz po druhe me nasli bakterii pylori v zaludku a mamtrojkombinovanou lecbu vcetne lansoprazolu, predtim omeprazolu. Pokazde me vyskocila zvlastni vyrazka jako cervene flicky po tele a pokazde vyroza , omeprazol jsem brala 4x a pokazde reakce a bolest uzlin, ryma pocit na omdleni a unava. Doktorovi jsem to rikala tak to zmenil na lansoprazol ale po 2 dnech me hned desne boli uzlina a je mi slabo, je to tema lekama? Je nejaky nahradni lek za omeprazolia tuto skupinu leku? co delat?dekuji moc za odpoved

Odpověď odborníka:

Dobrý den, každý lék může vyvolat poměrně širokou škálu nežádoucích účinků. Dalšími zástupci tzv. inhibitorů protonové pumpy jsou: pantoprazol, esomeprazol či rabeprazol.

MUDr. Miroslava Frčková
MUDr. Miroslava Frčková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Praktická lékařka pro dospělé

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x