Alergie

dobry den, mam dotaz, trpim potrav.alergii, alergie na cibuli, samozrejme ji nepouzivam, snazim se vyhybat potravinam s konzervanty a ecky, ale neustale mam pocit opareneho jazyka, a necitim chut jidel, muze za to tenhle problem, nebo nedostatek nejakeho vitaminu? skoncila jsem i s oteklym jazykem na kapackach. dekuji za radu Mila

Odpověď odborníka:

Otoky jazyka mohou mít příčinu alergickou, ale může jít i o nealergický zánět, možná by bylo vhodné dlouhodobě užívat protizánětlivé léky v tabletách, poraďte se se svým alergologem. Jinak pálení a jiné nepříjemné pocity na jazyku mohou souviset i např. s chudokrevností či chorobami žaludku, takže doporučuji provést potřebná vyšteření.

MUDr. Eva Dogoši
MUDr. Eva Dogoši

Specializace: Dermatovenerologie
Pracoviště: Soukromá kožní ambulance

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: