Alergie na amoksiklav

Předevčírem jsem dobral balíček antibiotik Amoksiklav 1mg. Dnes se mi ráno objevila mezi lokty a rameny zejména na pravé ruce vyrážky. Jsou to menší červené pupínky, spíš vystouplé, připomínající kopřivku. Dále malé červené flíčky na dlaních. Pupínky trochu svědi, flícky na dlaních trochu ráno pálily ale teď odpoledne už v pořádku. Může to být nějaka alergická reakce na Amoksiklav? Během užívání žádný problém nebyl. Vzal jsem si 1x Dasselta 5mg, který mám doma, jestli trochu nezabere. Mám počkat jestli to zmizí? Nebo navštívit lékaře ihned?

Odpověď odborníka:

Je to typické, zejména pro tyto antibiotika, že se alergická reakce objeví po dobrání léků, klidně se k tomu takto můžete postavit. Omývejte kůži chladnou čistou vodou, Dasseltu do vymizení příznaků, nedráždivé jídlo apod. Lékaře informujte o alergické reakci pro budoucí léčbu. S pozdravem, Dr. Horáková

MUDr. Veronika Horáková
MUDr. Veronika Horáková

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Klinika pracovního lékařství a cestovní medicíny FNKV

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: