Alergie na anestezii u zubaře

Dobrý den, pátek 27.3. jsem byla u zubaře na výměnu plomby horní stoličky a vrtání kazu stoličky hned vedle ní. Dostala jsem lokální anestezii nejspíš celá ampulka (netuším jak a kolik se píchá), ale nikdy předtím jsem s tím problém neměla. Odpoledne doma jsem zjistila vyrážku v podobě pupínku pouze červených v dekoltu, která si mi drží teda už 4 dny alespoň. V sobotu jsem se probudila s oteklým červeným zalepeným okem(levé), které se hned po kapkách zlepšilo. Ve středu jsem se zbudila pouze jen ze zalepeným trochu pobolívajícím okem(pravé). Mohla by být nějaká souvislost s tou anestezií u zubaře? Nejsem si vědoma, že bych jedla něco špatného, co by tohle mohlo vyvolat. Děkuji za odpověď Monika B.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nelze úplně vyloučit, že by projevy mohly být v souvislosti s podáním lokální anestezie,ale stejně tak to může být projev reakce na cokoliv jiného / zánět v zubu, infekce oka.../. Alergické projevy většinou bývají oboustranné, doprovází je velká svědivost - takže Vaše obtíže nejsou pro alergii úplně typické.

MUDr. Marcela Vorlíčková
MUDr. Marcela Vorlíčková

Specializace: Alergologie a klinická imunologie
Pracoviště: Immunia spol. s.r.o – Centrum prevence a léčby alergií a poruch imunity

Poradna uLékaře.cz

bagr

Rychlá odpověď

již do 6 hodin

Za pár kaček

již od 29 Kč

A bez čekání

žádné čekárny a nemocnice

Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: