Alergie na latex (?)

Dobrý den,po prodělané trombóze mi gynekolog nedoporučil hormonální antikoncepci.Předevčírem jsme s manželem při souloži použili kondom.To bylo bez problému,ale včera dopoledne se u mne objevili silné bolesti břicha(podobné zánětu močového měchýře),a poté pálení a svědění pochvy.Napadlo mě,zda se nejedná o reakci na latex a zda prodělaná trombóza nebyla také reakcí na flexilu,kterou jsem měla zavedenou v místě,kde se mi trombóza objevila.Také pokaždé,když jsem měla zavedenou infúzi,tak jsem asi měsíc měla ztvrdlou žílu v místě vpichu.Jsem dárce krve a při i po odběru krve žádné problémy nemám.Moc Vás prosím o radu a doporučení,jestli mám vyhledat lékaře a jakého (alergologa,gynekologa nebo kožního lékaře).

Odpověď odborníka:

Dobrý den, tuto alergii nelze vyloučit, vyhledejte určitě alergologa! Pokud by svědění a další gyn. problémy neustávaly, navštivte gynekologa, mohlo dojít k podráždění stěn vaginy a následnému rozvinutí infekce, kterou je potřeba vyléčit. Předpokládám, že jste byla vyšetřena na hematologii na tzv. trombofilní mutace, pokud ne, vyžádejte si konzultaci na hematologii. Nehormonální antikoncepci naleznete zde: http://www.sexualne.cz/antikoncepce , hlavně se zaměřte na spermicidní látky. Hezký den.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x