Alergie na léky

Dobrý den mám dotaz dostal jsem na žaludek Controloc do týdne po tom jsem mněl zánět spojivek. Dostal jsem Speasadex comp vůbec mi nepomáhají. Je možně že mám na Controloc alergii která se takto projevuje v očích

Odpověď odborníka:

Alergie je velmi široký pojem, pod který lze skrýt/obsáhnout velké množství projevů. U žádného léku nelze vyloučit alergickou reakci, na straně druhé však ani jednoznačně potvrdit. Už to, že má člověk nějaké obtíže -pálení žáhy, žaludeční, ... svědčí o tom, že tělo nefunguje "bezproblémově". Lidské tělo je komplexní zařízení, kde nerovnováha jednoho systému může vychýlit z rovnováhy i systémy další, oči nevyjímaje. Odstraňování obtíží není nic jiného, než odpojování blikajících kontrolek, přičemž skutečná podstata/příčina se neřeší. Obecně platí, že pokud je přítomno svědění - v našem případě oči - je to na 90% alergie. Ale - nevíme, jakého rázu byl váš "zánět spojivek"? Odstraňování potíží je jedna stránka problému, druhou stránkou je pak hledání skutečné příčiny a její řešení.

MUDr. Libor Němec
MUDr. Libor Němec

Specializace: Oční lékařství
Pracoviště: Oční ambulance a Iridologická poradna, Vyškov

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: