Alergie na léky

Dobrý den,musím dlouhodobě užívat jednu skupinu léků a skléků na každý lék této skupiny dostávám aler.reakci.Už je to k zbláznění.Chtěla jsem se zeptat zda existuje njaký lék,kterým bych mohla nějak tu alergii utlumit či něco takovýho,abych mohla některý z těchto léků užívat.Děkuji moc za odpověď..

Odpověď odborníka:

Dobrý den, ne všechny reakce na léky jsou alergické,můžete na ně reagovat i zcela jiným imunologickým mechanismem. Pokud se jedná o léky životně důležité, které nemají jinou alternativu, tak je možné je zkusit podat současně antihistaminiky pod dohledem lékaře, zda-li se i tak budou projevovat nežádoucí reakce.

MUDr. Marcela Vorlíčková
MUDr. Marcela Vorlíčková

Specializace: Alergologie a klinická imunologie
Pracoviště: Immunia spol. s.r.o – Centrum prevence a léčby alergií a poruch imunity

 
Líbí se vám odpověď?
+3 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x