Allergocrom pálení očí

Dobrý den, mám zánět spojivek a doktor mi kromě kapek na zánět napsal také allergocrom, kapu si je teprve 2 dny, ale vždy, když si je nakapu trochu mě pálí oči a bolí mě okolí očí a hlava, zajímá mě, jestli je to zezačátku normální, nebo jestli mam přestat kapat kapky, děkuji.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, jedná se o antihistaminika, po nakapání mohou pálit, za pár minut by to mělo přestat. Zatím doporučuji kapat dále, pokud by se příznaky zhoršovaly, objevily se otoky víček, doporučuji konzultovat s Vaší očním lékařem. S pozdravem.

MUDr. Helena Štrofová
MUDr. Helena Štrofová

Specializace: Oční lékařství
Pracoviště: Vidente Vinohrady s.r.o.

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Kolonoskopie se nemusíte bát
Články: Kolonoskopie se nemusíte bát
Poslal Vás lékař na...
Karpalní tunel
Články: Karpalní tunel
Bolest v oblasti zápěstí...
Život naplno s artritidou? Vyvarujte se šesti základních chyb!
Články: Život naplno s artritidou? Vyvarujte se šesti základních chyb!
Žít kvalitně s revmatoidní...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Nemoci nehtů (1. díl)
Články: Nemoci nehtů (1. díl)
Poruchy a onemocnění nehtů...
Díky pravidelnému dárcovství krve zjistili panu Jaroslavovi rakovinu včas
Trpíte plynatostí? Příčinou může být alergie
Články: Trpíte plynatostí? Příčinou může být alergie
Nadýmání a plynatost. Dvě...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: