Alopecie u dítěte

Dvouletý syn má alopecii, která se vyskytla po neštovicích (alopecia areata). Vlásky po přípravku neocapil začaly dorůstat, ale nyní se mu růst zastavil. Má velkou lysinu nad uchem a několik lysin v zadní části hlavy. Jak je možné růst vlasů podpořit? Podotýkám, že podstoupil i imunologické vyšetření, které nepoukázalo na příčinu výpadu vlasů. Děkuji

Odpověď odborníka:

Hano
Z dotazu není jasné, jak dlouho váš syn tímto problémem trpí. Pokud je to krátký čas, správným složením stravy, vitamínů a díky preparátu, který používáte, je velká šance na zlepšení stavu.
Pokud ovšem potíže trvají delší čas, doporučil bych vám objednat se u dermatologa zaměřující se na tyto obtíže.
S pozdravem

MUDr. Jiří Martinů
MUDr. Jiří Martinů

Specializace: Praktické lékařství
Pracoviště: Ordinace praktického lékaře, Olomouc

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Zamčením „dveří“ do lymfatického systému se přestane šířit rakovina
Schizofrenie
Články: Schizofrenie
Schizofrenie, doslovně...
Jste po operaci? O ránu se starejte pečlivě!
Články: Jste po operaci? O ránu se starejte pečlivě!
U mnoha zdravotních...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Alkohol a chřipka
Články: Alkohol a chřipka
Tradiční "chlapské" rady...
Jak jste na tom s hořčíkem?
Články: Jak jste na tom s hořčíkem?
Trápí vás problémy se zády...
7 800 Tipů kam na výlet z celé ČR
Turistikou ke zdraví s Turistika.cz
Naposledy čtené: