Angína

Dobrý den, od čtvrtka 30.října beru antibiotika Ospen 1500 na hnisavou angínu, po dvou dnech mi čepy v krku zmizely a cítila jsem se v pořádku tak jsem začala znovu chodit do školy. pak se mi ale znovu objevily čepy i bolest v krku. Je možné že se mi angína vrátila i když stále až do soboty beru antibiotika? a dnes je to 6. den a spíše se to zhoršuje? děkuju Michaela R.

Odpověď odborníka:

Dobrý den, je spíše pravděpodobné, že se Vaše angína zcela nevyléčila, či že jste se od spolužáků ve škole nakazila jiným kmenem, jež je na Ospen neúčinný. Doporučovala bych znovu navštívit praktika, zopakovat výtěr z hrdla a dle výsledku zvážit změnu ATB.

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
 
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x