Angíny

můj 10letý syn trpí na angínu ale horší se to 12.2 onemocněl po vybrání penicilinu do dvou dnů ji měl spatky nasadily mu opět penicilyn před čtyřmi dny jej dobral a dnes už má opět vysoké teploty a stěžuje si na bolest v krku užíváme i bronchovaxom potřebuji vědět zda je možné aby se to pořád takhle opakovalo v tak krátkých intervalech předem děkuji za odpověd

Odpověď odborníka:

Dobrý den, paní Jitko. Nejenom, že je možné, aby se angíny a jiné infekční onemocnění takto opakovaly, vy jste toho i přímým svědkem. Záležitost si však zasluhuje důkladnější rozbor a komplexnější léčbu, penicilinem to asi nevytrhnete. Pokud se Vašemu chlapci nechce věnovat jeho lékař, zkuste jiného. Popřípadě vyhledejte pomoc lékaře, který se věnuje celostní (holistické) medicíně. Je možné, že u chlapce bude třeba upravit životosprávu (sport, otužování, výživa).

 
Líbí se vám odpověď?
-5 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
Naposledy čtené: