Anovulace

Dobrý den pane doktore.Chtěla bych se zeptat zda může clostilbegyt způsobit anovulační cyklus.Od menses mám stále zvýšenou bt a vůbec není žádný vzestup.Nemá být folikulární fáze nižších teplot?Děkuji za odpověd.

Odpověď odborníka:

Přesně naopak Clostilbegyt by měl indukovat ovulaci. Příjemný den

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
  • Nosní dutiny Chtěla bych se zeptat za svého přítele,byl na operaci s nosní...
  • Preejakulat Co si myslite o tak zvané kapičce touhy? Je 100% ze žena otěhotní...
  • Herpes genitalis Před půl rokem se mi poprvé projevil herpes genitalis a po...
  • Bulka na nártu Objevila se mi bulka na nártu. Asi dva roky zpět mě občas bolel...
  • Prohlídka Ahojky poradno, rad bych se vas zeptal s pritelkyni na par otazek...je...
  • Nadměrné množství preejakulátu Vadí mi nadměrné množství preejakulátu tzv...
 
Naposledy čtené: