Antibiotika a menstruační cyklus

Dobrý den. Chci se zeptat, zda antibiotika mohou způsobit, že se oddálí menstruační cyklus?

Odpověď odborníka:

Dobrý den, nepravidelnosti menstruačního cyklu bývají spíše způsobeny samotným onemocněním, kvůli kterému antibiotika užíváte, než samotnými antibiotiky.

MUDr. Martina Hasilová
MUDr. Martina Hasilová

Specializace: Gynekologie
Pracoviště: Ústav pro péči o matku a dítě, Praha

 
Líbí se vám odpověď?
-2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Osm tipů pro nohy bez křečových žil
Články: Osm tipů pro nohy bez křečových žil
Nevzhledné „křečáky...
Opakující se potíže s močákem? Možná děláte něco špatně!
Pásový opar
Články: Pásový opar
Pásový opar, herpes zoster...
Muzea, hrady, zámky .... 30.000 památek z celé ČR
Krvácení do mozku. Jen rychlá a správná reakce zachrání život
Čtyři cviky pro bolavá záda
Články: Čtyři cviky pro bolavá záda
Bolesti zad patří mezi...
Bolesti zad
Články: Bolesti zad
Alespoň jednou za život...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: