Antibiotika a "možnost opožděné menstruace" ?

Dobrý večer pane doktore,ovlivňují antibiotika menstruační cyklus?Eventuálně prodělaný zánět či bakterky?Nevím co mi bylo,ale po návratu z "welness pobytu" kde jsme absolvovali sauny,vířivou vanu,přechlórovaný bazén jsem se vrátila a po 3 dnech jsem pociťovala nepříjemně palčivé pocity při močení...Bohužel mě to nepřešlo samo a museli jsme nasadit antibiotika-Biodroxil 1000 mg,problému mě to zbavilo,ale mnou očekávaná menstruace se nedostavila - poslední menses 21.1. a antibiotika byla nasazena v polovině cyklu..Menstruaci mívám ne úplně pravidelnou,někdy za 28 dní ,jindy i za 24 dní..Je možné že v den před "welness" pobytem (1.2.) byla už ovulace tak brzo a já jsem tudíž těhotná nebo mohly cyklus ty antibitotika trochu "posunout" ?Moc díky za odpověď,věřím že snad varianta že jsem těhotná nedopadne-mám strach i o to aby ATB neovlivnila plod....

Odpověď odborníka:

Antibiotika by na menses vliv mít neměla, spíše by to mohla býz změna prostředí,případně i onemocnění, pro jistotu si udělejte gravitest,který je positivní již 5-6 den po koncepci.

MUDr. Jan Sládeček
MUDr. Jan Sládeček

Specializace: Gynekologie a porodnictví
Pracoviště: Gynekologická ambulance, POLIKLINIKA AGEL Praha Italská

 
Líbí se vám odpověď?
0 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené: