Antibiotika a vaginální výtok

Dobrý den, mám zánět močového měchýře a beru antibiotika - Nolicin. Beru je čtvrtý den a zjistila jsem, že mám výtok. Má efekt začít léčit výtok během užívání antibiotik? Děkuji

Odpověď odborníka:

Dobrý den, má to smysl. Ale doporučuji návštěvu gynekologa, aby určil přesněji typ výtoku (kvasinky? bakterie? které bakterie? ...), abyste užívala odpovídající léčbu. Jinak obecně můžete užívat (konzumovat) jogurty s živými bakteriálními kulturami nebo přímo tablety s bakteriálními kulturami.

 
Líbí se vám odpověď?
+2 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Kam dál
 
 
Zánět slepého střeva
Články: Zánět slepého střeva
Zánět slepého střeva vzniká...
Krevní tlak pod kontrolou: 1. část
Články: Krevní tlak pod kontrolou: 1. část
Hypertenze (vysoký krevní...
Zbavte se modřiny snadno a rychle
Články: Zbavte se modřiny snadno a rychle
K modřině lze přijít dnes a...
Pěšky nebo na kole - Tipy na výlety
Naposledy čtené: