Antibiotika-antikoncepce

Dobrý den, chci se zeptat, jestli je nějaké nebezpečí otěhotnění, když jsem den po pohlavním styku začala brát antibiotika. Beru hormonální antikoncepci Mercilon. Děkuji za odpověď

Odpověď odborníka:

Dobrý den, Ang! Ano, podávání antibiotik snižuje účinnost hormonální kontracepce a ve Vámi popsaném případě pravděpodobnost otěhotnění značně vzrůstá. Ve všech cyklech, v nichž berete HAK+ATB doporučuji ještě další metodu kontracepce (kondom, spermicid atp)

 
Líbí se vám odpověď?
+1 Ano Ne
 
 
Diskuze čtenářů Přidejte komentář jako první

Vstoupit do diskuze

 
 
 
 
Naposledy prohlédnuté hodnocení
Naposledy přečtené dotazy
 
Naposledy čtené:
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

 celý článek
Doporučený článek:

Soutěžte s Belcurou

Atopická, suchá nebo podrážděná pokožka bezesporu vyžaduje důslednou péči. Svědění v těchto případech dokáže být velice nepříjemné. Kůže je navíc zranitelná a náchylnější k...  celý článek

x